فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

تولد تولد تولد

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

این برای تمام دوستای گلم که به من محبت دارن خیییلی دوستتون دارم

یه خبر خوب:بچه ها من برگشتم به وبم!!!!!

یه خبر دیگه :ماری جوووووونم تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم.......

ولی یه چیزی هست که به هیچ کدومتون نگفتم امـــــــا بعضی هاتون انقدر شیطون

هستید که فهمیدید

                         بچه ها من فردا تولدمهههههههههههه

                                     مثل مریمم منم شهریورم

 

بچه ها به خاطر من همین الان تمام غم دنیارو فراموش کن و یه آهنگ شاد بذار و

خوشحال باش........اینم چندتا عکس خوشمل به مناسبت تولدم

 

 

        بوووووووووووس..فردا پارتی داریم با بچه ها تو خونه شما هم دعوتیت...میخوایم بترکووونیم.....فعلا بای

 

نایت اسکین
 
 
بفرماییدپایین کیک بخورید......
 
 
نایت اسکین

نایت اسکین

 

 

 

 


نایت اسکین


نظرات شما عزیزان:

golabatoooooooooon
ساعت23:56---3 آبان 1391
سلام صدف جون خواستم به خاطر وبلاگ قشنگت ازت تشکر کنم.مممممممممممممرسی







راستی من عاشششششششق امییییییرم







درضمن تولدتممممممممممممم مبارک


پاسخ:مرسی عزیزم.چه خوب !!!! به جمع طرفدار های امیر خوش اومدی :* مرسی گلم از لطفت :


sahar
ساعت12:05---25 شهريور 1391
سلام وبت خیلی نازه منم از امیر خوشم میاد همه ی آهنگاشو با فلش ضبط کردم تونستی به منم سربزن خوشحال میشمپاسخ: مرسی عزیزم وبت خیییییییییییییییییلی نازه!!

mary joooooon
ساعت14:20---14 شهريور 1391
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولت مبارکککککککککککککک

همه شهریوری ها ماهن

عزیزمی صدف 1574 ساله شی پاسخ:mersi azizam


الهام
ساعت23:12---12 شهريور 1391
تولدت مبارک پاسخ:tnx azizam

الناز
ساعت4:38---9 شهريور 1391
اخی عزیزم

خوش اومدی دوباره به وبلاگت

تولدتم مبارک آرزو بهترینااا رو برات دارم
پاسخ:مرسی الناز جوونم


شادی
ساعت4:36---9 شهريور 1391
تولدت مبارک عسیسم پاسخ:مرسی عسیسم

پگاه 
ساعت4:35---9 شهريور 1391

عزیزم عروسکم نفسم عشقم

تولدتت مبارک فداتبشم الهی!

 



پاسخ: فداتشم عشقم عاشقتم خییییلی زیاد....بوووووووووووووووووووووس



سایه
ساعت4:31---9 شهريور 1391
تولد تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک ...... پاسخ:سایه جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

گلناز
ساعت4:30---9 شهريور 1391
عزیزم تولدت مبارک یه عالمه بوووس پاسخ:مرسی عزیزم می بوسمت :*****************

ثنا 
ساعت4:28---9 شهريور 1391

سلام عشقم..خوبی نفسم تولدت مبارک
فداتشم
فردا میبینمت

پاسخ:واااااااای...الانه که از حال برمثنا جووووووووووووووووووووووونم نفسم اینجا چی کار میکنی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟کجا بودی؟؟؟؟؟نفسمممممممممممم عاشقتم نمیدونی چقدر خوشحالم که دوباره پیدات کردم......فداتشمممممممم مانکنمدلم یه ذره شده بود برات...

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا فردا میبینمتالهی نگاش کن عکسشو!چقدر نازه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 23:44 نويسنده _
яima